۲۵ خرداد ۱۳۹۲  ·   زمان مطالعه 11 دقیقه

گفتگو با بنیانگذار کادوچی، استارتاپی که می خواهد روش کادو خریدن شما را به کلی زیرورو کند.


مصاحبه خوشفکری با بنیانگذار کادوچی، استارتاپی که قصد دارد کادو خریدن را به کلی زیرورو کند.

کادوچی استارتاپی است تحت وب که چند ماهی بیشتر از آغاز بکار آن نمی گذرد. هدف این استارتاپ آسانتر و بهتر کردن تجربه خرید کادو است. وب سایت این کسب و کار نوپا به شما امکان جستجو در میان ده ها کادو، کارت پستال و حتی کیک! برای مناسبت ها و افراد مختلف می دهد. همچنین امکانات پرداخت الکترونیک، بسته بندی رایگان، ارسال با پست و پیک به درب منازل مکمل خدمات آن می باشد.

در ادامه توجه شما را به مصاحبه ی تحلیلی با بنیانگذار استارتاپ کادوچی آقای آیدین بهرمان، جلب می نمایم. امیدوارم این سری از گفتگوها و بررسی ها بتواند برای همه کارآفرینان و صاحبان استارتاپ ها مفید واقع شود و موجب شود کسانی که ایده ای در ذهن دارند اما هنوز درباره آن کاری انجام نداده اند، انگیزه کافی و نگرش درست برای دست بکار شدن را پیدا کنند.

معرفی بنیانگذاران و اعضای تیم استارتاپ کادوچی

– سلام، با تشکر از شرکت شما در این مصاحبه، لطفا خودتان را معرفی کنید. از تجربیاتتان بگویید. از تحصیلاتتان. آیا قبلا هم شرکت یا استارتاپی راه اندازی کرده اید؟

– سلام و تشکر بخاطر فرصتی که به وجود آوردید٬ آیدین بهرمان هستم و در رشته مهندسی نرم افزار در حال حاضر تحصیل می کنم. تجربه‌هایی دیگری در این زمینه دارم که کادوچی در حال حاضر جدی‌ترین آن‌ها است.

– چه شد که به فکر کارآفرینی و به راه انداختن چنین کسب و کاری افتادید؟

– با توجه به ایده‌ای که در ذهنم داشتم و توانایی تیم در اجرا و اطمینان از موفقیت طرح تصمیم به راه‌اندازی این استارت‌آپ گرفتم.

– آیا این کار را به صورت پاره وقت انجام می دهید یا تمام وقت؟

– در طول روز بیشتر زمان فعالیت های خودم را صرف رسیدگی به امور و توسعه این استارت‌آپ می کنم.

– یکی از نیازمندی های موفقیت به عنوان کسی که یک کسب و کار نوپا را راه اندازی می کند، کار کردن تا دیر وقت و صرف ساعات طولانی و قربانی کردن خیلی از تفریحات و … است. آیا شما اینطور هستید؟

– صرفا کار کردن تا دیر وقت و نداشتن تفریح دلیلی برای موفقیت یک کار نیست. مهم‌ترین چیزی که وجود دارد داشتن علاقه و مصمم بودن در پیشبرد کار هست که این موضوع ممکن هست تا دیر وقت کار کردن و یا قربانی کردن مسائلی دیگر برای رسیدن به هدف را در پی داشته باشد و از این نظر بله اینگونه هستم.

– کار بر روی یک ایده و تلاش برای ساختن یک کسب و کار موفق از آن، پر است از سختی و دشواری. در این حالت، امیدواری و خوشبینی است که کارآفرین را سرپا نگه می دارد. چه اندازه به آینده خوشبین هستید؟

– برای شروع یک کسب و کار قطعا نیاز هست تا حداقل بنیانگذار به موفقیت طرح ایمان داشته باشد و تمام تلاش خود و تیم را برای رسیدن به موفقیت انجام دهد بنابراین من کاملا به آینده امیدوار هستم.

اعضای تیم کادوچی آیدین و آرین بهرمان

– آیا استارتاپ شما یک نفره است یا تیم دارید؟ اعضای تیمتان را معرفی کنید و تخصص هایشان را بیان کنید. اعضای تیم تا چه اندازه با هم هماهنگ و یکدل هستند؟

– این استارتاپ در شروع توسط من و برادرم آقای آرین بهرمان شکل گرفت. ایشان به عنوان برنامه نویس تیم، سیستم مدیریت محتوای اختصاصی کادوچی را نوشتند و در حال حاضر مشغول توسعه سایت و تکمیل بخش‌های مختلف آن هستند. افراد دیگری در بخش‌های مختلف مانند تامین‌کنندگان محصولات٬ امور تبلیغاتی٬ بازاریابی و پشتیبانی با ما همکاری دارند.

بررسی ایده کادوچی

– ایده شما به حل چه مشکلی کمک می کند؟

– کادوچی براساس نیاز به انتخاب راحت کادویی مناسب و تحویل سریع و آسان در بسته بندی کادویی بدون نیاز به صرف زمان و هزینه در خیابان و فروشگاه ها شکل گرفته است.

– چگونه به این ایده رسیدید؟ خلاقیت و نوآوری در ایده شما چیست؟ آیا نوآوری در یک فناوری است یا نوآوری در بازار؟

– مشکل انتخاب کادو و تهیه آن موضوعی هست که شاید خیلی‌ها با آن بارها مواجه شدند و ایده کادوچی از همین موضوع به وجود آمد. در کادوچی ایده های نوآورانه زیادی اجرا شده است که پیشنهاد کادو بر اساس پارامترهایی که کاربر مشخص می‌کند از مهمترین آن‌ها است. همچنین کادوچی سرویس‌های نو‌آورانه ای را برای اولین بار به اجرا در‌آورده است که از جمله می‌توان به خرید آنلاین کیک و امکان نوشتن متن بر روی آن٬ ارسال کارت پستال اختصاصی به ایمیل دوستان به صورت رایگان و همچنین عرضه محصولات مناسبتی و یا برای رخدادهای ویژه اشاره کرد. در واقع کادوچی هم در فناوری و هم در بازار نوآوری به وجود آورده است.

– مهمترین مشکلات و موانع سر راه ایده شما برای رسیدن به موفقیت کدامها هستند؟

– در حال حاضر مهمترین مشکلاتی که نه تنها کادوچی بلکه تمام وب‌سایت‌ها در کشور با آن مواجه هستن وضعیت زیرساخت‌ها و پایدار نبودن وضعیت اینترنت هست که امیدواریم مسئولین در این زمینه توجهات لازم را داشته باشند.

مدل کسب و کار کادوچی در چند جمله

– آیا بازار شما یک بازار محدود و اختصاصی (niche ) است؟ یا یک بازار وسیع تر؟

–  بازار هدف کادوچی کاملا گسترده هست ولی در حال حاضر بخشی‌هایی از این مارکت را در نظر گرفته ایم که با راه اندازی دیگر بخش های کادوچی و توسعه آن این مارکت روز به روز قابلیت گسترش را خواهد داشت.

– چگونه می خواهید از ایده تان پول در بیاورید؟

– درآمد کادوچی مشخصا از فروش محصول از طریق سایت هست ولی مدل‌های درآمدزایی دیگری نیز در نظر هست و در آینده اجرا خواهند شد.

– در یک جمله بگویید، محصول ناشی از ایده شما چه کاری انجام می دهد و چه کسانی برای داشتن یا استفاده از آن پول خرج می کنند؟

– کادوچی وظیفه تامین و پیشنهاد کادو به کسانی را دارد که برای تهیه کادو سردرگم هستند و یا زمان کافی برای خرید ندارند.

– در یک جمله، دلیل اینکه مردم از سرویس شما چیست؟

– مهمترین دلیل تسریع و کمک در انتخاب و تهیه کادو هست که باعث استفاده مردم از سرویس ما می‌شود.

– مدل کسب درآمد شما چگونه است؟ آیا مقیاس پذیر و قابل رشد است؟

– بر اساس سود حاصل از فروش محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهیم است و قابلیت رشد در آن کاملا وجود دارد.

ارزش اصلی کسب و کار کادوچی

– آیا روش شما به نسبت رقبایتان راه حل بهتری است؟ و فکر می کند آنقدر خوب است که بتواند مردم را وادار به چرخش به سمت استفاده از محصول یا سرویس شما بکند؟

– ما در کادوچی به کیفیت محصولاتی که انتخاب می کنیم اهمیت زیادی می‌دهیم و در همکاری و انتخاب برند محصولات سعی در انتخاب بهترین‌ها داریم. همانطور که به طور مثال در فروش کیک اقدام به عرضه کیک های یکی از معروفترین شیرینی فروشی های تهران می کنیم. در رابطه با رقیبای ما شاهد این هستیم که نوآوری بسیار کم هست و تعدادی از آنها اقدام به راه‌اندازی سرویس های مشابه ما کرده‌اند که عملا چیز جدیدی برای ارائه ندارند و در بعضی موارد حتی عینا کپی برداری شده از سرویس و طراحی کادوچی می‌باشد. بنابراین با توجه به ایده‌های نوآورانه بسیاری که در مرحله اجرا داریم در آینده برای کادوچی مشکلی در این زمینه نمی‌بینیم.

– کدام ویژگی کسب و کارتان را می توان به عنوان مزیت و برتری شما به نسبت رقبایتان نام برد؟ چه چیزی شما و ایده تان را از دیگران متمایز می کند؟

– همانطور که در صحبت های قبلی اشاره کردم در کادوچی به کیفیت و ارائه خدمات مناسب تاکید داریم. طراحی سایت کادوچی یکی از نقاط مثبت این وب‌سایت است و همچنین ارائه سرویس هایی مانند ارسال کارت پستال رایگان و دیگر سرویس‌ها و یا ایده‌های نوآورانه‌ای که به زودی راه‌اندازی می‌شوند.

– چه پارامترهایی برای سنجش موفقیت در نظر گرفته اید؟ موفقیت در کسب وکار شما چه شکلی است؟

– پارامترهای کلی ای که برای سنجش موفقیت طرح هست شامل تعداد فروش و سود حاصل از آن و ادامه روند رو به رشد و توسعه هر چه بیشتر کادوچی می‌باشد. در کنار آن معیار‌های مختلفی از جمله رضایت و برگشت مشتری و تثبیت جایگاه کادوچی به عنوان برند اول کادویی در ایران می‌باشد.

آیدین بهرمان از بنیانگذاران کادوچی

هزینه های کسب و کار شما

– فکر می کنید چه قدر طول می کشد تا به سود دهی برسید؟

– کادوچی در حال حاضر هزینه های جاری خودش را پوشش می‌دهد ولی اهداف ما در این زمینه به صورت فصلی و سالیانه تعریف شده است که انتظار داریم تا چند ماه آینده به اهداف اولیه در این زمینه دست پیدا کنیم.

– بیشترین هزینه های شما در حال حاضر چه هستند؟

– بیشترین هزینه‌های کادوچی در حال حاضر در تامین محصولات و بخش تبلیغات صرف می‌شوند.

جذب سرمایه برای استارتاپ کادوچی

– می دانیم که هیچ کاری بدون جذب سرمایه لازم به نتیجه نخواهد رسید. پس، آیا خودتان سرمایه به کسب و کارتان تزریق کرده اید؟ در صورت تمایل بفرمایید چه میزان؟

– سرمایه اولیه این کار توسط خودمان تامین شد و طی چند مرحله مجددا سرمایه به آن تزریق کردیم.

– تا کنون آیا توانسته اید سرمایه ای از دیگران جذب کنید؟ دوستان؟ آشنایان؟ پدرو مادر؟ اقوام؟ یا انجل ها؟ شرکت های سرمایه گذاری VC چطور؟ چه زمانی؟ چند بار؟

– در طی این مدت چند سرمایه گزار علاقه‌مندی خودشان را برای سرمایه گزاری در این کار اعلام کردند که در حال حاضر یک سرمایه گزار در بخش تبلیغات و چند سرمایه گزار در بخش تامین محصولات با ما همکاری دارند.

– آیا راضی کردن آنان به سرمایه گذاری آسان بود یا دشوار؟

– راضی کردن سرمایه گزاران برای سرمایه گزاری با مبالغ بالا در یک استارت‌آپ تقریبا کار بسیار دشواری هست ولی برای جلب سرمایه‌های کوچک‌تر با توجه به روند رو به رشد سریع کادوچی با مشکلی مواجه نشدیم.

– آیا از بانک هم وام گرفته اید؟

– خیر از بانک یا موسسه ای وام دریافت نکردیم.

– حالا اگر کسی پیدا شود که پس از خواندن این مصاحبه حاضر شود ۵۰ میلیون تومان در کسب و کارتان سرمایه گذاری کند، با آن پول چه کارهایی می کنید؟چگونه آن را خرج می کنید تا به بیشترین سود برسید؟

– تزریق سرمایه به یک کسب و کار با توجه به مبلغ سرمایه دو رویکرد در کسب و کار می‌تواند به وجود بیاورد. یا آنقدر مبلغ سرمایه زیاد باشد تا به یک پرش در کسب و کار بیانجامد و یا مبلغ کمتری باشد که باعث توسعه و گسترش خدمات حال حاضر کسب و کار شود. در کادوچی با این مبلغ سرمایه گزاری می توان به توسعه و گسترش خدمات و محصولات پرداخت و همچنین تکمیل کادر و نیازهای کوچک و بزرگی که در حال حاضر وجود دارند.

از MVP تا محصول نهایی کادوچی

– آیا نسخه محصول فعلی شما نسخه کامل و اصلی است؟ چه قدر طول کشید تا محصول نهایی تولید شد؟

– ایده کادوچی در اسفند سال ۹۰ به وجود آمد و طراحی های اولیه و مدل کسب و کار آن حدودا تا اواخر فروردین سال ۹۱ شکل گرفت اما راه‌اندازی رسمی کادوچی در تاریخ ۱ آذر ۹۱ صورت گرفت. طی این مدت نسبتا طولانی برنامه نویسی سیستم مدریت محتوای اختصاصی انجام شد و همچنین چهار بار طراحی رابط کاربری بازنگری و طراحی مجدد شد تا به تجربه کاربری مناسبی رسیدیم و سپس نسخه عمومی سایت افتتاح شد. البته طی مدت حدود ۶ ماه که از راه اندازی کادوچی گذشته بازخوردها و تجربیات جدید را کنار هم قرار داده‌ایم و در حال طراحی نسخه جدید وب‌سایت هستیم.

مصاحبه با بنیانگذار کادوچی، استارتاپی که می‌خواهد کادو خریدن شما را به کلی زیرورو کند.

– فکر می کنید چقدر طول خواهید کشید تا محصول نهایی ارائه شود؟

– محصول نهایی اگر منظور نسخه ای از وب‌سایت است که دیگر تغییری در آن داده نمی‌شود باید بگویم خیر٬ چون وب‌سایت‌ها و تکنولوژی‌های مورد استفاده در آن‌ها هر روز در حال تغییر هست و همچنین سلیقه و نیاز کاربران نیز به مرور زمان تغییر می‌کند که همگی نیازمند این هستند یک وب‌سایت به صورت پویا در حال تغییر و به روز شدن باشد. ما در هر زمان با توجه به تجربیات و امکاناتی که خواهیم داشت حتما وب‌سایت را توسعه داده و تکمیل خواهیم کرد.

بازاریابی و جایگاه کادوچی در بازار

– چگونه در مردم، برای محصولتان تقاضا ایجاد می کنید؟

– تقاضا برای کادو چیزی هست که در بازار وجود دارد و ما باید با ارائه محصولاتی مناسب و با کیفیت مردم را به سمت خرید از فروشگاه ما جلب کنیم.

– چگونه مردم را از وجود محصولتان با خبر می کنید؟ چه برنامه ای برای آن در نظر دارید؟

– با استفاده ازتبلیغات گسترده و اطلاع رسانی هایی که صورت می‌گیرد مانند ارسال خبرنامه به اعضای کادوچی این کار انجام می‌شود.

– جایگاه محصول یا سرویس شما در بازار کجاست؟ آیا یک محصول با ارزش و گرانقیمت است یا یک محصول ارزان با ویژگی های محدود که از دیگران بهتر است؟

– محصولات ما شامل رده‌های قیمت میانی به بالا می‌باشند و در این بین نیز محصولات باهم متفاوت هستند. گاها محصولات گرانقیمت و با ارزش بین محصولات وجود دارند و در بیشتر مواقع کالاهای عمومی با قیمت های میانی برای عرضه در وب‌سایت در نظر گرفته می‌شوند.

– چه نوع تبلیغاتی استفاده کرده اید؟ یا می کنید؟ کدام بهتر جواب داده است؟

– یکی از شیوه‌های تبلیغاتی که در این مدت استفاده کرده‌ایم سیستم تبیغات کلیکی شبکه تبلیغات بوده است و نتیجه خوبی را در بر داشته است.

نکته پایانی، درس هایی که تاکنون یاد گرفته اید:

– مهم ترین درس یا تجربه ای که تا کنون یاد گرفته اید، چیست؟ توصیه مهم شما برای کسانی که می خواهند در راه شما قدم بگذارند و کسب و کار خودشان را راه اندازی کنند چیست؟

– مهمترین موضوع در راه‌اندازی کسب و کار علاقه و صبر در رسیدن به هدف هست. کسانی که می‌خواهند کسب و کاری راه‌اندازی کنند باید حتما اراده و باور قوی به کسب و کارشان داشته باشند و انتظار نداشته باشند به سرعت به درآمد بالایی برسند و همانطور که در هر استارت‌آپ موفق در چه در ایران و چه در جهان نگاه کنید ماه‌ها و سال‌ها زمان و هزینه و تلاش صرف شده تا به نتیجه رسیدند. و اگر ایده جدیدی دارند هیچوقت در اجرای آن حتی ثانیه ای را هدر ندهند و البته این را نظر داشته باشند که محصول اولیه ای که ارائه می کنند نیز از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

– با تشکر مجدد از حضور شما در این گفتگو و آرزوی موفقیت روز افزون شما و کادوچی، در پایان هر صحبتی دارید بفرمایید.

– در آخر از شما بخاطر اینکه امکانی به وجود آوردید تا به معرفی استارت‌آپ کادوچی پرداخته شود و همچنین حمایت وب‌سایت پربارتان ار استارت‌آپ ها تشکر می‌کنم و امیدوارم در صنعت وب کشور بحث استارت‌آپ‌ها گسترش بیشتری پیدا کند.

در این بخش جدید در خوشفکری تعدادی از استارتاپ‌های فعال ایرانی را معرفی می‌کنیم. هدف از این کار که به صورت مصاحبه با بنیانگذاران استارتاپ‌ها می‌باشد، به اشتراک گذاری تجارب استارتاپ‌های مختلف با همدیگر و معرفی گسترده آنان به خوانندگان و مخاطبان عزیز است.

جدای از فواید مشخصی که این کار برای یک استارتاپ دارد از جمله تبلیغات رایگان، جلب توجه تعداد بالای مخاطبان خوشفکری (شامل مشترکین ایمیلی، اعضای صفحات خوشفکری در شبکه های اجتماعی و …) و در معرض دید قرار گرفتن آنها، این کار، مزیت مهم دیگری هم برای استارتاپ دارد: با توجه به تعداد بالای مدیران، متخصصان، سرمایه گذاران و صاحبان کسب و کارها در میان مخاطبان خوشفکری، امکان جلب توجه افراد متخصص به عنوان هم تیمی و همچنین سرمایه گذاران (انجل ها و یا VCها) به آن استارتاپ را بوجود می آورد. آیا شما هم استارتاپ خودتان را به راه انداخته‌اید یا استارتاپی را می‌شناسید که فکر می‌کنید اینجا باید معرفی شود؟ لطفا با ایمیل info@khoshfekri.com تماس بگیرید.

15 پاسخ به “گفتگو با بنیانگذار کادوچی، استارتاپی که می خواهد روش کادو خریدن شما را به کلی زیرورو کند.”

  1. hossein گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    خوبه و اشکال را دراین دیدم که سایت استارتاپ ها را هم در متن مصاحبه برای بازدید بگذارید عالی میشود

  2. Sirwan Afifi گفت:

    ممنون مطلب جالبی بود.

  3. هما پورمحمدی گفت:

    با تشکر از خوشفکری برای انتشار این پست و از شما بابت اجرای این ایده زیبا.

    زمانی که مصاحبه شما رو می‏خوندم مواردی در رابطه با ایده شما به ذهنم رسید که دوست دارم نظر شما رو هم نسبت بهشون بدونم.

    مشکل انتخاب کادو برای هدیه دادن به دوستان و عزیزان همیشه برای ما وجود دارد چون بسیار حساس و مهم هست. آیا شما راهکارهایی را در نظر گرفتید که در این زمینه اعتماد سازی کنید؟ به طور مثال به من که مشتری شما هستم می‏توانید اطمینان بدهید کادو به سلامت و صحت ( بدون خرابی یا شکستگی و د مقصد درست ) به دست دوستانم تحویل می‏شود؟ یا کیک تولد زمان تحویل سالم است؟ در رابطه با مواردی که مشتری گله مند باشد چطور برخورد می‏کنید؟ آیا هزینه را باز می‏گردانید؟

    مدیریت زنجیره تامین عمده ترین دشواری سر راه فروشگاه های آنلاین است. هزینه های اجرا و مدیریت این زنجیره، زمانی که فروش محصول پایین باشد به شکل بحرانی درآمدزایی وب‏سایت را به چالش می‏کشد. شما در مصاحبه گفتید که در حال حاضر درآمدهای سایت این هزینه ها را پوشش می‏دهد؛ آیا در نظر گرفته اید که با چه مقدار فروش ( از لحاظ حاشیه سود ) این هزینه ها پوشش داده می‏شوند؟ آیا در حال حاضر به این اندازه فروش دارید؟

    ایده شما زمانی به کمک مشتریان شما می آید که مشتری ها درست در زمانهای محدود و مورد نیاز خودشان به شما دسترسی داشته باشند؛ به جز لیست خبرنامه آیا کانال دیگری برای دسترسی به مشتریان در نظر گرفته اید؟ یک راهکار می‏تواند این باشد که تاریخ تولد ها و مناسبت های عزیزان و نزدیکان کاربران را در پنل کاربری ایشان دریافت و ثبت کنید و در زمانهای مناسب برای کاربران ایمیل بفرستید تا راحت تر به شما دسترسی داشته باشند.

    امیدوارم در آینده شاهد شکل گیری و رشد کسب و کار شما باشیم. موفق باشید.

    • آیدین بهرمان گفت:

      خانم پورمحمدی ضمن تشکر از مسائلی که مطرح کردید٬ در مورد ارسال با توجه به اهمیت حفظ کیفیت و سالم بودن محصولی که به دست مشتری یا کادو گیرنده می‌رسد ما از شیوه های ارسال مطمئنی استفاده می کنیم و اگر مشکلی در این زمینه باشه تیم پشتیبانی سایت جوابگو خواهد بود و در صورت نیاز جبران خسارت می‌شود. در رابطه با هزینه ها ما در کادوچی به صورت گام به گام در حال توسعه هستیم و در هر زمان هزینه ها را متناسب با فروش در نظر میگیریم و در حال حاضر هم فروش پوشش دهنده هزینه های سایت هست. و در مورد آخر ما از طریق خبرنامه و شبکه های اجتماعی در حال حاضر با کاربران ارتباط برقرار می کنیم ولی موردی که شما فرمودید هم جزو برنامه های ما برای آینده ای نزدیک هست که کاربران در پنل کاربری خودشان امکان ثبت وقایع مختلف را داشته باشند.

  4. مریم حنطوش زاده گفت:

    سلام. با تشکر. ولی ای کاش دوستان مصاحبه شونده بیشتر از مشکلاتشون و راه حلهایی که پیدا کرده اند می گفتند تا هم برای خواننده جذاب تر باشد و هم موقعیت های همکاری بیشتری پیش روی دوستان قرارگیرد

  5. zhyar گفت:

    درود
    از خواندن مطلب بسیار خوشحال شدم
    ایده بسیار خوبی بود

  6. فواد انصاری گفت:

    با سلام
    کار جالبی بود آقای عباسی ممنونم . کادوچی ایده جالبیه که شاید به ذهن خود من هم آمده بود ولی مهم اینه که چه کسی ایده رو اجرا کنه و این جرات رو داشته که فکر و انرژی و سرمایه ش رو بزاره روی این کار . توی متن هم اشاره کرده بودند که نمونه های مشابه هم درست شده ولی تجربه ثابت کرده کسانی موفقند که تمایز ایجاد میکنند و دنباله رو نیستند . برای کادوچی و خوشفکری آرزوی موفقیت میکنم .

  7. وحید گفت:

    ممنون. مطلب جالبی بود.

  8. sedighe گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    ممنون از مصاحبه تون عالی بود

  9. نیما گفت:

    عالی بود خیلی ممنون فقط نگفتید روزانه چه مقدار بازدید کننده دارند؟

  10. شیلا شمس گفت:

    سلام آقای عباسی
    با تشکر از مصاحبه بسیار عالی شما
    من از دانشجویان ترم آخر رشته کارآفرینی دانشگاه تهران هستم و برای درس مدیریت پروژه نیاز دارم که به شرکتی که وب بیس است پرسشنامه ای جهت نکمیل بدهم و نیاز دارم با افرادی که مالک آن شرکت هستند مصاحبه ای داشته باشم برای اینکه بتوانم پرسشنامه ام را توسط آنها پرکنم شما میتوانید کمکی به من داشته باشید.
    اگر به من راهنمایی بفرمائید بسیار سپاسگزار خواهم بود

  11. حمید گفت:

    سلام آقای بهرمان
    می خواستم بدونم با توجه به اینکه الان در سال 94 هستیم و کادوچی دیگه تنها نیست و رقبای دیگری مثل:
    kadobazaar.com
    ekado.ir
    hediesara.com
    و … داره که در زمینه وب و طراحی خیلی قوی تر ظاهر شدن، آیا هنوز کادوچی ایمان داره و یا اینکه شرایط خیلی سخت تر شده؟
    پیشاپیش ممنون، من دانشجوی نرم افزار هستم و امید داشتم که فروشگاهی رو در زمینه دیگه راه اندازی کنم و می خواستم نظر شما رو درباره آینده و رقیبان بدونم.

  12. وحید گفت:

    سلام
    خسته نباشید
    می خوام به عنوان صاحب یک شیرینی پزی با شما در زمینه آماده کردن کیک همکاری کنم.
    شرایط به چه صورتی هست؟
    چه توجیهی داره که مشتری از سایت شما کیک بخره و مستقیما نیاد از قنادی کیک بخره؟
    آیا تخفیف خاصی برای مشتری دارید؟
    لطفا روند کارتون رو کامل توضیح بدید.
    از ایدتون خوشم اومده و دوست دارم در هر زمینه ای که بتونم کمکتون کنم.
    منتظر توضیح تون هستم.
    ممنون♥

شما هم نظرتان را بیان کنید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد الزامی با * نشانگذاری شده اند.

*

*