۲۱ دی ۱۳۹۲  ·   زمان مطالعه 5 دقیقه

نظرات کارآفرینان و سرمایه گذاران درباره دوره آموزشی تبدیل ایده به کسب و کار


دی وی دی های دوره آموزشی تبدیل ایده به کسب و کار موفق

در طی دو سال فعالیت خوشفکری، براستی به خود می بالیم  و احساس خوشبختی می کنیم که توانسته ایم توجه و اعتماد هزاران نفر از دوستان و عزیزان چه جوان و چه میانسال، خانم و آقا، با تحصیلات مختلف، از کارآفرینان موفق و و ورشکسته گرفتا تا بنیانگذاران شرکت های نوپا، از تازه کارها تا حرفه ایی ها، از مشهد و اصفهان و اهواز گرفته تا الیگودرز  و جیرفت در داخل کشور و از نیویورک و لندن و سیدنی تا اربیل و کابل و دبی و ریاض، در خارج از کشور، به خود جلب کرده ایم.

البته این کار، به هیچ وجه آسان نبود و نیست، و بسیار بیشتر از آنچه تصور می شود انرژی، وقت، تلاش و پیشتکار می خواهد. گرچه هر وقت احساس خستگی کردیم، حمایت های شما مخاطبان عزیزمان به ما انرژی دوباره می داد و ما را در راه هدفمان مصمم تر می کرد.

اخیرا تصمیم گرفتیم تجربیات و دانش خود را در زمینه کمک به استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا که بر اساس پژوهش، همفکری ها و مشاوره های انجام شده به دست آورده ایم، در اختیار تعداد بیشتری از علاقمندان وفعالین این حوزه بگذاریم. برای اینکار، در یک دوره ۶ ماهه تمام تلاشمان را بکار بردیم و تجربیات و نتیجه تحقیقاتمان در بیش از ۱۰ منبع معتبر در زمینه راه اندازی و رشد کسب و کارها در یک دوره آموزشی ویدیویی که شامل ۱۰ بخش است با عنوان «دوره آموزشی تبدیل ایده به کسب  و کار موفق» و زیر عنوان «۱۰ چیزی که مارک زاکربرگ موسس فیسبوک و جوانترین میلیاردر دنیا آرزو داشت زودتر می دانست» تهیه کردیم و به علاقمندان ارائه کردیم.

استقبال مخاطبان عزیز بسیار بیشتر از آنچه بود که پیشبینی کرده بودیم و وقتی با تعداد زیادی از پیام های تشکر و تعریف و تمجدید شرکت کنندگان در دوره روبرو شدیم، همه خستگی هایمان بدر شد:

آقای مهندس فریدون کورنگی، کارآفرین پیشکسوت، سرمایه گذار و بنیانگذار اولین مرکز رشد فناوری بخش خصوصی در ایران در مروری بر این دوره نوشته اند:

فریدون کورنگی« این مجموعه که به زحمت فوق العاده آقای مهندس عباسی تهیه شده است برای اولین بار در ایران اجازه می‌دهد که ارزش آفرینان و تمام کسانی که بدنبال تحقق ایده ها و تفکرات سازنده خود هستند توانایی‌های خود را بر مبنای ساختارهای موفق محک زده و از تجاربی که بدست آورده شده استفاده موثر ببرند.»

ادامه مطلب…

 

 

 

آقای امیر مهرانی نویسنده، مربی، سخنران و رئیس واحد تعالی سازمانی شرکت چارگون پس از دیدن مطالب این دوره نوشته اند:

امیر مهرانی« رویکرد و عقیده شما برای نشان دادن مسیر درست بسیار ارزشمند است و امیدوارم که در این راه موفق باشید.و امیدوارم که مجموعه فعالیت‌هایی که انجام می‌دهی همانطور که گفتی به‌دور از حاشیه و ایجاد هیجان کاذب باشه و در زمان‌های نه‌چندان دور خروجی و اثر کارت رو در جامعه ببینیم.عقیده دارم که حرکت خوش‌فکری، بسیار خوب و موثر هست و می‌تونه تاثیرگذاری بیشتری نسبت به اکنون هم داشته باشه.»

 

 

 

آقای امین نظری دانشجوی کارشناسی ارشد کارآفرینی و بنیانگذار استارتاپ ایران تیونز نوشته اند:

امین نظری «این دوره آموزشی برایم مفید بود و به من کمک کرد.  بسیار کار ارزشمند و خوبی هست تبریک به آقای عباسی و دست اندرکاران این مجموعه.»

 

 

 

 

آقای رضا ملک زاد (شرکت Sabzineh B.D Co,ltd) نوشته اند:

رضا ملک زاد «بسیار متشکرم ، از بسته آموزشی تان بسیار لذت بردم ، البته باید اذعان کنم برخی موارد را میشد کم و زیاد کرد ولی درکل کار بسیار خوبی ازآب درآمده بود و بنظرمن ، ادامه چنین فعالیت هایی میتواند مشوق رشد نوآوری و ایجاد کسب و کارهای نوپا در ایران گردد.»

 

 

 

 

خانم ندا شیخ نژاد فرد از فعالان حوزه وب و کارآفرینی، در فیسبوک درباره این دوره نوشته اند:

ندا شیخ نژاد فرد «سپاس برای تمامی زحماتتون من واقعا لذت بردم و امیدوارم روز به روز در این عرصه بیشتر بدرخشید و شاهد موفقیت هاتون باشیم.»

 

 

 

 

 آقای واحد محمودی بنیانگذار یک استارتاپ نرم افزاری نوشته اند:

واحد محمودی « اگر این دوره آموزشی را نگاه نمیکردم راه ها و فکرهای اشتباهی که روش برنامه ریزی کرده بودم مشخصی نمی شد و هرگز به نتیجه نمی رسیدم . قیمت محصول آموزشی خیلی کم هست به نظر من بالای ۱۵۰ هزار تومان ارزش دارد . تشکر میکنم از مهندسی سهیل عباسی سر دبیر سایت خوشفکری. »

خانم مینا که تازه از دانشگاه فارغ التحصیل شده و به دنبال کار می گردد ایمیل زده اند که:

«با سلام خدمت دوستان عزیز سایت خوشفکری. من یه جوان ۲۶ ساله هستم و به شدت دنبال کار هستم و ایده هایی توی ذهنم دارم که امیدورم که بتونم آیندم رو باهاش بسازم. مرسی از شما که زحمت میکشین و به جوان هایی مثل من با این دوره ها کمک میکنن. امیدوارم موفق باشید. لطفاا این کار رو هم ادامه بدید. با تشکر»

 

امیدوارم شما هم این دوره آموزشی را ببینید و مانند سایر دوستان از مطالب آن استفاده لازم را ببرید.

به نمایندگی از همه همکارانم از همه شما دوستان همیشگی خوشفکری برای حمایت های بی دریغتان سپاسگزارم.

سهیل عباسی، مدیر خوشفکری

 

3 پاسخ به “نظرات کارآفرینان و سرمایه گذاران درباره دوره آموزشی تبدیل ایده به کسب و کار”

  1. Reza nikroo گفت:

    برای من لینک برای خرید این محصول را باز نمی کنه چی کا کنم؟

شما هم نظرتان را بیان کنید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد الزامی با * نشانگذاری شده اند.

*

*